چگونه مراسم عروسی را تبدیل به لحظات شیرین کنیم
نوشته شده توسط : vavmusic

در این مطلب قصد داریم با ارايه برخی نکات کلیدی ضمن تجربه روزی موفق ، خاطراتی شیرین از آن داشته باشید. مهم ترین کاری که هر عروس و داماد در عروسی خود باید انجام دهند ، مدیریت استرس و نگرانی بعضاً کاذب آن روز است ، به خود بگویید که حجم قابل توجهی از این استرس و نگرانی زاییده افکار شخصی است که شاید به واقع هیچ توجیهی نیز نداشته باشد ، یعنی لزومی به مضطرب کردن خود در چنین روز شیرین نیست.

در ادامه تهیه فهرستی از منابع احتمالی ایجاد نگرانی و استرس برای فرد است ، یادداشت نکاتی از این دست مناسب می باشد .

خدمات مجالس در تهران

رفتن به آرایشگاه ، هماهنگ کردن گروه عکاسی و فیلمبرداری ، آماده شدن ماشین عروس و مسایلی از این دست ، ایجاد ترتیب و توالی مشخص میان این عوامل شما را در روز عروسی از بسیاری مشکلات رها خواهد کرد.

 

تشریفات مجالس در تهران

برای آنکه تا میزان قابل توجهی از اضطراب و ناراحتی این روز عزیز بکاهید سعی کنید از نزدیکترین دوستان و خویشاوندانتان کمک بگیرید ، گرفتن کمک از آن ها در چنین روزی هرگز اشتباه نبوده و بلکه به بهتر برگزار شدن تشریفات مراسم عروسی منجر خواهد شد ، قبول کنید که همواره محدودیت هایی در خصوص انجام هر کاری در روز عروسی وجود دارد ، این به معنای آن است که همیشه عوامل بازدارنده برای رسیدن به آرزوهای شخصی و رویایی وجود دارد اما این شما هستید که باید بیشترین تلاش را داشته باشید ، روز قبل از عروسی خوب بخورید و خوب تر نیز بخوابید و حتی صبح آن روز ورزش کافی داشته باشید با در نظر گرفتن این که ما همیشه در کنار شما هستیم.

تشریفات عروسی در تهران





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: