تجربه شوار شدن در اپتیما نیو
نوشته شده توسط : vavmusic
اجاره خودرو

تجربه شوار شدن در اپتیما نیو

کیا اپتیما نیو گرچه پیش از این هم خوب بود ولی در طراحی جدید به مراتب بهتر شده .
اجاره خودرو بدون راننده به شما امکان رانندگی با این ماشین را میدهد
در حالت اسپورت ، پاسخگویی سیستم انتقال نیرو و سیستم هدایت تغییر می کند و فرمان سفت تر می شود
اما نه به اندازه ای که یک فعالیت بدنی سنگین محسوب شود .
در حالت اسپورت ، سیستم انتقال قدرت مدت زمان بیشتری در دنده های سنگین باقی می ماند
و این مساله امکان عکس العمل سریع تر را برای اتومبیل فراهم می کند .

اجاره خودرو

در حالت نرمال ، سیستم انتقال قدرت خودرو به سرعت دنده معکوس می کشد ،
زیرا این اتومبیل ، یک اتوموبیل ۶ دنده است و برخلاف گیربکس های ۸ یا ۹ سرعته ،
دنده معکوس خیلی سریع اتفاق می افتد .
فرمان نرم تر است و عکس العمل زیادی که نسبت به کوچکترین حرکت از خود نشان می دهد و شبیه بازی های ویدئویی است

موتور کیا اپتیما با یک توربوی کوچکتر
و منحنی گشتاوری که گشتاور بیشتری را با سرعت های پایین تر تولید می کند ، بهینه شده است .
کمپانی کیا اذعان دارد که اپتیما نیو دارای بیشترین نیرو در شتاب ناگهانی در هنگام دور گرفتن خودرو است .

مدل جدید اپتیما از توربوی کوچکتری استفاده می کند
که پر سر و صداتر به نظر می رسد و محدوده توان گسترده تری دارد که این تغییر نسبتاً خوبی است .

اجاره خودرو با راننده و سواری در اپتیما نیو

کیا اپتیما سواری فوق العاده نرمی دارد .
اپتیما به خوبی از پس تمام موج ها و ناهمواری های جاده ( البته به جز دست اندازهای بزرگ ) بر می آید .
به گفته ی کیا ، شاسی خودرو بازبینی شده و ترکیبی از فولاد مقاوم و فوق مقاوم در آن بکار رفته است
همچنین سیستم تعلیق خودرو و قطعات آن به منظور بهبود دینامیک شاسی تغییر کرده است
که این تغییرات نتیجه بخش می باشد .

اپتیما ماشین تقریباً بی سروصدایی است .
درهنگام رانندگی اندکی صدای باد می آید و صدای جاده هم خیلی کم در داخل اتاق ماشین به گوش می رسد .
کیا می گوید تغییرات شاسی به منظور بهبود دینامیک خودرو ،
در جهت کاهش سروصدا و لرزش اتاق نیز بوده است.

اجاره خودرو اپتیما نیو

سرنشینان صندلی جلو خوشحال باشند
چراکه حالا آن ها هم همان تنظیمات صندلی که راننده دارد از جمله تنظیم ارتفاع را دارند
بنابراین افرادی که قد کوتاهی هم دارند می توانند انتهای جاده را بهتر ببینند .
صندلی سرنشینان هم قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

کیا می گوید که سیستم کنترل مرکزی ، مایل به سمت راننده است
اما نه آنقدر که نتوان به راحتی از سمت شاگرد تنظیمات هوای داخل خودرو را انجام داد یا مسیریاب را دید .
درواقع ، اگر کیا نگفته بود که کنترل به سمت راننده مایل است ، ممکن است اصلا متوجه آن نشوید .

در کل ، طراحی داخلی آن خوب است .
کیا داشبورد را با یک خط افقی که یک قطعه تزئینی روی آن قرار دارد طراحی کرده است .
بالای این خط یک صفحه ی لمسی و زیر آن دکمه های کنترل قرار دارند .

اجاره خودرو

فضای خوبی برای سرنشین صندلی جلو وجود دارد که به هیچ وجه احساس ناراحتی روی صندلی نمی کند .
همچنین مجموعه ی خوبی از محفظه ها برای قرار دادن وسایل مثل شیشه آب ، تلفن و دفترچه یادداشت وجود دارد .

فضای صندلی های پشت با دیگر اتومبیل های آن کلاس رقابت می کند .
قرارگیری صندلی راننده دقیقاً به گونه ای است که
فضای مناسبی برای قراردادن پاها در صندلی عقب ایجاد می کند .
کمی زانوها بالا می آیند اما درحدی نیست که در رانندگی طولانی مدت آزاردهنده باشد .





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: