نحوه گرم کردن صدا
نوشته شده توسط : vavmusic

اگر میخواهید حنجره تان را از بین ببرید صدای خود را گرم نکنید! این هشدار کاملا جدی است همه خواننده ها باید تمرین خوانندگی خود را با گرم کردن صدا شروع کنند. این کار فقط ۱۰ تا ۲۰ دقیقه از زمان شما را به خود اختصاص میدهد اما بسیار در صدا و نرمی حنجره تان موثر است.نحوه گرم کردن صدا به این شکل است که ابتدا به آرامی شروع به خواندن بخشی از ترانه میکنید که برای شما راحت تر است و بعد آهسته آهسته صدای خود را بالا میبرید.

آموزشگاه موسیقی

برای شما یک تمرین داریم که با آن می توانید صدای خود را گرم کرده و آماده تمرین شوید. این تمرین آموزش سلفژ و خوانندگی در ابتدا با صدای کم شما و سپس با بالا رفتن از گام ها شروع می شود. این تمرین کلمه hum را پیشنهاد کرده است برای اینکه راه خوبی برای گرم کردن صدای شماست. (هر نت را با دهان باز و با لب بسته بخوانید) با این تمرین احساس راحتی کنید و به محدوده صوتی پایین تر یا بالاتر برای گرم کردن تمامی صدای خود بروید.

حتی اگر مهارت نت خوانی را ندارید می توانید از این تمرین به عنوان گرم کردن و آماده سازی صدا استفاده کنید برای اینکه الگو در این شکل صدایی شبیه سه نت اول گروه کر در “دو ر می” آهنگ Oscar Hammerstein II می دهد. از آهنگ به عنوان راهنما استفاده کنید و نت های در الگو را به مانند “دو ر می ر دو” بکار ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: